Tags

, , , , , , ,

Pauwenveren

Eindelijk weer een blogbericht van mij… Tja, het leven van een “Stay at Home Mom” is vaak toch drukker dan veel mensen willen doen geloven 😉
Zelfs nauwelijks tijd gehad voor mijn kraaltjes… Wel van het mooie weer kunnen genieten, maar als je dan je kraaltjes meeneemt de tuin in en je gaat vervolgens een uur staan kleppen met je buuf, komt er van kralen nog niet veel terecht. Maar dat geeft niet, zolang je het maar naar je zin hebt en dat kan ook met een kletspraatje zijn natuurlijk.

Gisteren heb ik toch wel wat uurtjes aan mijn crea-activiteiten kunnen besteden en ik was inmiddels toegekomen aan het verwerken van de pauwenveren…. die wilde ik jullie toch niet onthouden hoor…. het zijn namelijk niet zomaar pauwenveren, maar ze gebleekt en volgens mij –  maar dat weet ik niet zeker – ook weer geverfd, waardoor ze een hele andere kleur en uitstraling hebben gekregen.

Ondanks de behandeling, zien ze er nog heel natuurlijk uit. De metallic-achtige glans in de veren is nog aanwezig, alleen wat getemperd, omdat de kleuren minder fel zijn, wat mijn werk juist ten goede komt.

Ik heb de veren gefotografeerd op het kant wat ik in combinatie in deze creatie gebruik en zoals je ziet, is dit een perfecte match!

De basis voor een zeer uitbundig sieraad is inmiddels gelegd, maar voorlopig moeten jullie het hiermee doen voordat ik meer kan laten zien.

Fijn weekend en tot gauw! 😀