Tags

, , , , , , , ,

Hoe ik het toch iedere keer weer voor elkaar krijg, weet ik niet, maar ondanks dat ik mijn lijstje al meerdere keren uitgeprint heb, op verschillende locaties op mijn comp heb opgeslagen, ben ik het toch iedere keer weer kwijt!

Ik dacht dat het misschien een goed idee is om het lijstje op mijn blog te zetten…. heeft iedereen er wat aan en ik weet waar ik het terug kan vinden… ook al vind ik het niet direct terug op mijn blog, zal Google het ongetwijfeld wel terugvinden op mijn blog 😉
( ja ja…. ik weet het…. ben erg…. 😆 )

Dus voor iedereen die denkt hier wat aan te hebben, een lijstje met het aantal delica’s waarmee je start wanneer je een rivoli gaat omranden…. komt ie:

12mm ~ 30 delica’s
14mm ~ 36 delica’s
16mm ~ 40 delica’s
18mm ~ 46 delica’s
27mm ~ 68 delica’s
12 x 18mm ~ 40 delica’s
22x30mm ~ 68 delica’s

Hoe je een rivoli omrandt met een peyotesteek, kun je op onderstaande video van “tsummerlee” zien.

Succes! 😀