Af en toe kan je het zo druk hebben dat je zaken gaat uitstellen en vervolgens helemaal vergeet…. Zelfde met dit collier, of eigenlijk ‘kraag’, die ik dus totaal vergeten ben op mijn blog te zetten.
Ik heb wel foto’s gepost toen ik eraan werkte, maar nooit het uiteindelijke resultaat laten zien.

De kraag is gemaakt van verschillende lagen kant op elkaar. Er zijn weer echte vlindervleugels gebruikt in combinatie met vintage seed beads, Aragonite, Swarovski, parels en lucite.

In deze kraag zitten enorm veel uren handwerk. Wat zo tijdrovend was, was om het kant vast te zetten over alle rondingen zonder dat het zou kunnen gaan rafelen en natuurlijk zonder lelijke vouwen en ‘proppen’ in de tientallen hoekjes.

Maar het is gelukt met veel geduld 😀

Vandaag wil ik aan een nieuw project beginnen, maar ik heb zoveel ideeën en nieuwe materialen, dat ik van gekkigheid niet weet wat ik zal kiezen om als eerste aan te beginnen…
Eerst binnen maar eens de boel opruimen en ondertussen bedenken waar ik vanmiddag mijn handen aan wil gaan vuilmaken 😉

Keep you updated!