Tags

, , , , , , , , ,

Ontwerp met SuperDuo Duets

collier Lotus

© Miranda Groenendaal – Mirlady® 2017

Het is volgens mij al een hele tijd geleden dat ik een ontwerp heb gemaakt met een rijgtechniek. Maar toen Steven Weiss – je weet wel…die man van The BeadSmith – ontwerpers zocht om de uitdaging aan te gaan met SuperDuo’s  ben ik die uitdaging aangegaan!

collier Lotus

© Miranda Groenendaal – Mirlady® 2017

 

Nu moet ik helaas bekennen dat het mij niet helemaal duidelijk is wat nu eigenlijk het verdere doel was en wat hij er verder mee van plan is….
Ik weet alleen dat mijn collier al zo’n maandje of 6 ligt te wachten op verdere actie, maar er ‘beurt gewoon niks!

collier Lotus

© Miranda Groenendaal – Mirlady® 2017

 

Een week of 3 geleden nog contact gezocht met de beste man met de vraag of ik mijn ontwerp mag ‘reveal-en’ , maar helaas pindakaas,  een antwoord laat nog steeds op zich wachten…

collier Lotus

© Miranda Groenendaal – Mirlady® 2017

 

Dan kan ik 2 dingen doen… Wachten totdat ik een ons weeg of mijn ontwerp online gooien voordat het collier inmiddels als antiek bestempeld mag worden.

collier Lotus

© Miranda Groenendaal – Mirlady® 2017

 

Ik koos voor de 2de optie, dus Tadááááá … Hier is Collier Lotus!
Inmiddels heeft het ontwerp op FaceBook al ruim 900 likes, Oeh’s, Ah’s en WoW’s gegenereerd en wordt er gevraagd naar het patroon.

collier Lotus

© Miranda Groenendaal – Mirlady® 2017

 

Patroon ga ik uitwerken, maar op mijn gemak … Zodra het beschikbaar is, zal ik dat natuurlijk laten weten op mijn blog, persoonlijke FaceBook en de pagina van Mirlady 😀

collier Lotus

© Miranda Groenendaal – Mirlady® 2017

Happy Beading!

