Na zo’n 6 maanden van voorbereidingen was het gisteren een erg spannende dag!
“Wat zullen de reacties op dit Kunstproject zijn?”

Ik kan nu trots meedelen dat het project en het hele idee zeer goed is ontvangen! 😀
Zo goed zelfs, dat alle beschikbare basissen binnen 1 dag uitverkocht zijn!

Deelnemen kan nog steeds!

Ze stonden nog niet eerder op mijn site, maar ik ga zo snel als mogelijk aan de slag met basissen voor colliers en hangers!

Collier-basis Interactief KunstProject ; 'Ik ben Sarah'

Natuurlijk zal ik ook zo snel mogelijk aan de slag gaan om nieuwe basissen te maken voor de armbanden!

Collier-basis Interactief KunstProject ; 'Ik ben Sarah'

Wil je als eerste op de hoogte zijn?

Dan stel ik voor om je aan te melden bij de Facebookgroep die ik speciaal heb aangemaakt voor iedereen die meedoet of de intentie heeft mee te doen met dit project.

Mensen die lid zijn van de groep laat ik als eerste weten wanneer de nieuwe basissen beschikbaar zijn 🙂

Link naar de groep: https://www.facebook.com/groups/1658902311036494/members/

