Uit het leven van een Victoriaanse Lady

De meeste boeken bestaan uit woorden. Ook zijn er natuurlijk prentenboeken, fotoboeken, luisterboeken en strips. Al deze boeken vertellen een verhaal.

‘Ik ben Sarah’ is een verhaal dat wordt uitgebeeld in sieraden.

Ik ben Sarah

Ik ben Sarah

Wie is Sarah?

Pas na het lezen van haar moeders dagboek weet Lady Sarah Lennox echt wie ze is.
Sinds 1931 is Sarah getrouwd met Henry Gordon Lennox, de 22 jaar jongere broer van Charles Gordon Lennox, de 5
de Duke of Richmond en de 5de Duke of Lennox.
In het dagboek leest ze over het grote geheim dat haar moeder Louisa altijd bij zich heeft gedragen.

In ‘Ik ben Sarah’ vertellen speciale sieraden het levensverhaal* van deze Victoriaanse Lady.

De sieraden worden voor het eerst geëxposeerd op 10 juli 2016.

Meedoen?

Kraal je graag en kun je netjes werken?  Dan kun je meedoen aan dit interactieve kunstproject en deel uitmaken van de gezamenlijke expositie ‘Ik ben Sarah’.

De benodigde materialen, meer info over de gratis workshops en tutorials en online ondersteuning vind je **HIER** en **HIER**

*Dit verhaal is ‘faction’: een op historische feiten berustend verhaal.

