Egg Charms_Egg1_Scrap and Tubes (7)

~***~ De eitjes zijn gevonden! Het pakketje is direct verstuurd aan de winnares! ~***~

Speciaal voor de mensen die zich denken te gaan vervelen met Pasen heb ik iets leuks bedacht! 😀

Ik geef weg 1 pakketje inclusief tutorial om de Victoriaanse Filigraan armband te kunnen maken aan de eerste die de paaseitjes op mijn blog vindt! :mrgreen:

Egg Charms_Egg1_Scrap and Tubes (5)

Hoe werkt het?

Heel simpel….. in een blogbericht heb ik paaseitjes verstopt.
Als je de eitjes vindt en er op klikt, kom je in een geheim shopje terecht waar de eerste vinder het pakketje gratis kan bestellen.

Egg Charms_Egg1_Scrap and Tubes (11)

Ik heb echt maar 1 pakketje en kan er ook echt maar 1 weggeven. Vind je de eitjes en je komt in een lege shop, dan is iemand je voor geweest.
Zodra de eitjes zijn gevonden en ik de ‘bestelling’ in mijn mailbox heb, laat ik dat uiteraard weten, maar ook voor mij is het Pasen en ik zit niet de hele dag achter mijn computer 😉

Ik stuur de gelukkige vinder de volgende dag het pakketje toe!

Egg Charms_Egg1_Scrap and Tubes (14)

Nog een tip: De eitjes zijn verstopt in een blogbericht gepost na 2013!

Vrolijk Pasen en Happy Beading!

2.Scrap and Tubes_Blinkie

