Sorry lieve lezers….. ik heb zojuist iets doms gedaan….

Ik ben bezig aan een hele leuke tutorial voor een vlindershawl met o.a. shibori zijde. Op dit moment werk ik druk aan deze nieuwe tutorial en de tutorial zelf is bijna af.

peak

Nu laat ik mijn tutorials in veel gevallen – en in dit geval dus ook –  controleren op fouten en gebruiksvriendelijkheid. Deze tutorial is in Word op dit moment al 143MB groot en kan ik niet over de mail versturen.

Dus ik dacht “ik upload hem op mijn blog, beveilig hem met een wachtwoord en dan kan hij online door de testers/controleurs binnen gehaald worden.”
Dit heb ik vaker zo gedaan, maar ik deed nu iets fout, waardoor alle blog-abonnees het bericht kregen dat er een nieuwe post was. Die is er wel, maar eigenlijk ook niet…..

Ik krijg nu ook berichtjes en mailtjes (via FB) of dit wel klopt, ook omdat er op FB een virusfilmpje in omloop zou zijn. ik begrijp dan ook de ongerustheid, vandaar dat ik er gelijk maar even een post tegenaan gooi!

Het klopt dus inderdaad dat ik per ongeluk een post heb geplaatst waar je een wachtwoord voor nodig hebt, maar het is niet de bedoeling dat deze post publieke zichtbaar zou zijn.

Binnenkort natuurlijk wel, want ik ben voor jullie allemaal bezig aan een hele leuke nieuwe tutorial, alleen die is nog niet af….

Wees niet bang dat ik jullie via mijn blog rare dingen of virussen stuur, dit was gewoon een foutje van mijn kant.

Nogmaals mijn excuses en ik hoop dat ik het goed kan maken als de tut over een aantal weekjes online staat 😀

Nog een fijn restje zondag, tot gauw & Happy Beading! 🙂

