Tags

, , ,

Shibori, Shibori….

© 2013 Mirlady®  Jewel Art

© 2013 Mirlady® Jewel Art

Hoe lang loop ik dat al te zitten te beloven? 😛 ….. ja…. ik weet het…. en ik heb nog steeds niet alle linten klaar, maar ik krijg mailtjes waar het blijft…. Logisch…. dat krijg je als je zo traag bent zoals ik ben de laatste tijd….

© 2013 Mirlady®  Jewel Art

© 2013 Mirlady® Jewel Art

 

Daarom heb ik de linten die ik inmiddels heb gemaakt vandaag online gezet voor de liefhebbers en terwijl ik bezig was in het shopje en bezig was een aankondiging te maken op mijn blog, werden de lintjes besteld door vriendinnetjes die gewoon regelmatig kijken of ik al mijn lintjes online heb staan…..

© 2013 Mirlady®  Jewel Art

© 2013 Mirlady® Jewel Art

Ik ga dan ook maar weer gauw aan de slag….. want zo traag als ik ben, zo snel zijn jullie 😛

© 2013 Mirlady®  Jewel Art

© 2013 Mirlady® Jewel Art

Op dit moment van schrijven, heb ik precies nog 1 lintje voor de liefhebber……. en die is ondertussen ook gereserveerd…. zie ik net….

*Praat nu in zichzelf dat ik hard voor mijn kralenvriendinnetjes aan de slag moet….. 🙄 *

© 2013 Mirlady®  Jewel Art

© 2013 Mirlady® Jewel Art

 

Als je niet bekend bent met deze linten, maar wil weten wat je allemaal met deze linten kan, klik dan op de onderstaande link. Daar vind je allerlei inspirerende voorbeelden en enkele werkbeschrijvingen of tutorials hoe je de linten kan verwerken. En dan zul je ook vast begrijpen waarom die lintjes als een supersneltreinvaart weg zijn 😉 http://www.pinterest.com/thebeadknot/shibori-ribbon/

Ik had graag zelf een voorbeeld en tutorial willen schrijven, maar zoals inmiddels bekend en vast en zeker opgevallen, is er de laatste tijd door omstandigheden erg weinig uit mijn handen gekomen.

© 2013 Mirlady®  Jewel Art

© 2013 Mirlady® Jewel Art

Maar goed…. tuts zitten jullie denk niet op te wachten…. Jullie willen linten! Linten! en nog meer linten! en gelijk hebben jullie 😀

Ik ga gewoon rap aan de slag! Ik had toch sowieso nog niet al mijn linten klaar… en heb dus nog zijde liggen voor nog meer prachtige linten! Dus mocht je nu hebben misgegrepen….. er komt meer!

Nog een fijn restje Pasen 😀

