Tags

, , , ,

Wat is het toch altijd leuk om pakjes te ontvangen. Zeker als daar kralen inzitten en helemaal als die kralen ook nog eens GRATIS zijn! :mrgreen:

Ja ja…. rond de jaarwisseling had ik meegedaan met een verloting van Beki, de eigenaresse van Whimbeads. Er werd een waardebon ter waarde van $ 100.- verloot en ik was de gelukkige! 😀
Ondanks dat ik nog genoeg voorraad heb, kan ik natuurlijk altijd wel kralen gebruiken…  Had ik in eerste instantie in mijn hoofd om deze waardebon te gaan gebruiken voor een – nog onbekend – project waar ik speciaal kralen voor zou moeten kopen, besloot ik gewoon lekker te gaan shoppen en te kopen wat ik mooi vind of gewoon eens wil uitproberen.

Ruim 3 maanden verder en eindelijk heb ik dan mijn waardebon stuk geslagen!

Nog geen idee wat ik ermee ga doen, maar ik moest natuurlijk onderhand wel eens wat van de nieuwe Rizo beads hebben. Ik heb dus een aantal kleurtjes besteld die mij aanspreken. De kleurtjes op de foto lijken veel op elkaar, maar zijn toch echt anders…. en prachtig mooi!

My Whimbeads gift certificate 1

My Whimbeads gift certificate 2

 

Vorig jaar heb ik op de Bead & Button Show – waar ik Beki in RL heb mogen ontmoeten –  2 buisjes ‘oud zilveren’ kralen gekocht… donker zilver en een nikkelkleur…. Spijt dat ik er toch niet meer had meegenomen, maar ze zijn best prijzig. Dus van elke kleur een buisje bijbesteld en een buisje 15/0. Perfect bij oud zilveren filigraan ornamenten die ik zo graag gebruik in mijn kralenwerkjes.
Ik weet niet of jullie de prijzen kunnen spotten op de foto, maar als je deze ziet, snap je natuurlijk helemaal dat het leuk winkelen is als je deze luxe kralen gratis in je mandje kan stoppen 😉

 

My Whimbeads gift certificate 4

 

Drops! Ik ben gek op mini-drops! En toch zeker in deze mooie luxe en antiek-achtige kleuren….  Dus *hup!* …. in het mandje en nog een buis 11/0 in de kleur foam erbij. Met deze kleur werk ik de laatste tijd best veel  en ik heb niet veel keuze in deze kleur in mijn voorraden, dus een exacte match is zeker welkom!
Van de opaque foamkleur (kleine middelste buisje)  had ik al een tubetje van liggen… gekocht bij de B&B show, maar die kleur is zo mooi, dat ik er zeker nog een buisje wilde hebben.

My Whimbeads gift certificate 5

En dan deze kleuren…. Ik ben er echt helemaal weg van…. De onderste tube is ‘Muddy Bronze’. Heel apart en in het echt een hele mooie kleur. De een na onderste kleur is – net als de Muddy bronze –  een hele nieuwe kleur. Dat is ‘Olive Bronze’. Echt een schitterende donker olijfgroene kleur. Een buisje 15/0 in de kleur “Olivine Bronze luster’…. net even iets anders, maar een perfecte match, zeker als je hier qua kleur natuurgetrouwe blaadjes van wilt kralen met een antieke uitstraling…. Ja…, helemaal perfect! 🙂

 

My Whimbeads gift certificate 6

En nog wat van mijn lievelingskraaltjes…. farfalle beads of peanut beads, maar dan wel de mini’s!  De luxe bronskleur en de roze kleur wilde ik gewoon eens uitproberen.

 

My Whimbeads gift certificate 7

 

En de laatste kraaltjes…. kleine vierkantjes! Die doen het altijd zo schattig in je kralenwerk en geven meer diepte en net even een iets andere structuur aan je kralenwerk. Niet te opvallend, maar subtiel, zodat het niet lijkt alsof je een aantal dobbelstenen in je sieraad hebt verwerkt 😉
Ik heb maar gewoon een aantal kleurtjes gekozen in mijn kleurenpalet…. komen ze snel en makkelijk van pas en zullen snel matchen met een kralenwerkje van mij.

 

My Whimbeads gift certificate 8

 

Ik had ook nog de mazzel dat er een aktie liep/loopt bij Whimbeads en je maar de helft van de verzendkosten hoeft te betalen. Hoe komt Bruin de winter door! Zo dus! :mrgreen:

Ik ga, voordat ik naar bed ga,  nog even het mooie van mijn nieuwe kraaltjes afkijken en ik wil Beki Haley van Whimbeads nogmaals hartelijk danken voor haar gulle gift!

***Happy Beading!!!***
Miranda

 

