Enkele weken geleden ontving ik een mailtje van Etsy dat zij in samenwerking met Boijmans van Beuningen een aantal Etsyshophouders de kans willen geven om mee te exposeren in het museum tijdens de tentoonstelling “Hand Made – Lang leve het Ambacht”/ “Onverwacht Ambacht”.

Hand_Made_VF_3

Exposeren in een echt museum – en dan natuurlijk het liefst nog een heel bekend museum – staat op mijn verlang/doelenlijstje, dus besloot ik mee te doen met mijn vlinderketting, omdat die naar mijn idee voldoet aan alle eisen die gesteld werden.

Jardin Victorien 02

Vanavond, even voor etenstijd, kreeg ik een mail waarin ik hartelijk werd gefeliciteerd, omdat ik 1 van de 10 Etsy-exposanten ben die van 23 april t/m 20 mei mee mogen exposeren in het Boijmans 😀

Spannend!
En vooral het gevoel dat mijn werk (eindelijk!) ook in Nederland gewaardeerd wordt.

A.s. donderdag ga ik persoonlijk mijn werk brengen naar het museum en natuurlijk ga ik tussen 23 april en 20 mei de tentoonstelling zelf bezoeken en dan vooral kijken hoe mijn eigen werk erbij staat 🙂

Ik weet niet zeker of ik dan mag fotograferen, maar als ik de kans krijg, volgt er een update met foto’s! :mrgreen:

