Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Blooming Sand 1

3 x Maal raden wat ik tijdens de Kerstdagen gedaan heb! Juist! Ik heb lekker zitten kralen met als resultaat in 2 dagen een armband + bijpassende vinger cuff gefreubeld 🙂

Blooming Sand 5

De armband is gemaakt met 3 resin-opaal cabjes en lucite bloemen in de kleuren aqua, gecombineerd met wit en zand/perzikkleuren.

Blooming Sand 2

Speciaal ontworpen om te dragen om de rechterpols, zodat de kettinkjes van Swarovski en Tsjechisch facet perfect aan een kant op de rug van de  hand valt voor een bijzonder en opvallend resultaat.

Blooming Sand 4

Een bijpassende vinger cuff – die bij voorkeur aan de rechter ringvinger wordt gedragen –  maakt het helemaal compleet!

Blooming Sand 3

Een wat minder charmante foto (beetje onke houding, omdat het licht goed op het onderwerp moest komen 😉  ), maar om een goed idee te krijgen, toch nog even de draagfoto die ‘even snel’ gemaakt is met mijn mobiel onder kunstlicht, omdat ik de armband snel op FB wilde showen 🙂

draagfoto blooming sand cuffs

Ben inmiddels alweer aan een nieuwe armband begonnen, dus ik verwacht voor het nieuwe jaar nog een creatie te kunnen plaatsen!
Happy Beading! 😀

