Tags

,

Afdrukken

Al jaren ben ik het van plan en al jaren ben ik iedere keer te laat door mijn vergeetachtigheid, maar nu was ik er op tijd bij om één van mijn armbanden te schenken voor de 3FM serious request veiling. Ook wel – of zelfs beter bekend – als één van de akties voor een goed doel die te maken hebben met het Glazen Huis.

Het Glazen Huis wat dit jaar (2012)  in Enschede staat en waar voor de 9de keer 3 DJ’s zich voor een week laten opsluiten, alleen op sapjes leven terwijl ze non-stop een radio en tv-programma maken om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het goede doel 🙂

Dit jaar proberen de DJ’s geld in te zamelen om de babysterfte in de wereld terug te dringen.

Om hun inzet te steunen heb ik een van mijn armbanden aangeboden voor de veiling.

armband "Iced" - Mirlady SAMSUNG SAMSUNG

En de armband is aangenomen! Yeah! 😀

Vanaf vandaag t/m 23 december kun je op deze armband bieden!
–> https://www.marktplaatsveilt.nl/unieke-armband <–

Via deze link kom je direct bij de armband. De armband is al afgeleverd bij de veilingmeester en wie weet wordt de armband nog persoonlijk gepromoot door de DJ’s in hun non-stop programma van 18 t/m 24 december. Op Kerstavond zullen zij het glazen huis verlaten en zal de totale opbrengst van de aktie bekend worden gemaakt.

Altijd al een echte Mirlady willen hebben? Deze armband kan in jouw bezit komen door te bieden voor het goede doel!

Ik hoop natuurlijk dat de armband een leuk bedrag gaat opbrengen 😀

Kom je om in de sieraden, omdat je – net als ik – zelf sieraden maakt? Misschien is er iets anders leuks voor je te vinden op de veiling of de webshop van 3FM om dit goede doel te steunen:
http://seriousrequest.3fm.nl/

We duimen ervoor! 🙂

