Tags

En dan eindelijk is het zo ver…. Ik mag de schade inhalen van ruim een jaar ‘koopstop’! 3 dagen lang kralen kopen of iets korter als na 1 dag shoppen  je creditcard geweigerd wordt! Hahahahahaa.
Nee hoor, ik heb mijn aankopen netjes binnen mijn budget kunnen houden, maar de verleiding om het budget 6 x over de kop te laten gaan, was groot! Heel erg groot! Maar ik besefte dat mijn koffer niet zo groot is als de verleiding, dus ik heb me aardig in kunnen houden 😉
Daarbij is het ook een mooi excuus om een keertje terug te gaan, hè…. 😛

Thuis had ik al een bedacht hoe ik zou gaan shoppen. Je kan natuurlijk wel als een kip zonder kop over zo’n beurs gaan struinen en alles kopen wat los en vast zit, maar dat schiet niet op.
We hadden al via internet wat bestellingen laten bezorgen… die bestellingen bevatten vooral ‘basis-benodigdheden’, dus dingen die ik veel gebruik en regelmatig nodig heb.

Met het budget wat ik over had, ben ik gaan ‘project-shoppen’.
Ik ben op zoek gegaan naar mooie materialen die ik perfect vind om in beadwork te gebruiken en ben daarbij passende kralen en benodigdheden gaan zoeken.

Unicorn beads…. een hanger met bijpassende drops. Ik heb er ook bijpassende donker blauwe seed beads bij gekocht 🙂

 

Ik zag hele mooie hangers van porcelein in Art Nouveau stijl, deed me erg denken aan Mucha :)…. moet ik nog wel even de hanger omturnen in een cab, maar dat is natuurlijk geen punt 😉

En natuurlijk ben ik direct op zoek gegaan naar de stand van the Beadin’Path voor mijn lucite. De dame in de stand wist mij nog te herinneren van de Bead Show in Tucson 😉

……

wordt vervolgd

 

