Tags

Het is bijna zover….. de Meet the Teachers receptie! Spannend! Want wie ga ik vanavond in het echt zien en misschien wel ontmoeten? Ennnn…. de creaties van de BeadDreams finalisten staan nu allemaal in de vitrines! Ohw, wat ben ik benieuwd!

Bij binnenkomst was dat dan ook het eerste wat ik wilde doen…. kijken hoe mijn ontwerp erbij staat!
En mijn ontwerp staat er goed bij! Ik sta geëtaleerd naast een creatie van Sherry Serafini!

Je kan aan mijn gezicht wel zien dat ik hier heel erg blij mee ben!

Vol trots, niet alleen omdat ik het zover geschopt heb, maar ook omdat ik dit dan ook nog zelf in levende lijve mee mag maken, liepen we richting de hal waar de receptie werd gehouden…

Bij binnenkomst begon het al goed! Iedereen met een geldig entreebewijs kreeg een tasje van Swarovki met een verrassing. In elk tasje zat weer wat anders.

We liepen de hal in en wie staat daar gelijk om de hoek….? Jawel! Sherry Serafini!

Ik had amper tijd om na te denken en Corriejanne stuift gelijk op haar af om vervolgens mij aan Sherry voor te stellen alszijnde “je buurvrouw in de vitrinekast”.
Wat een aardige vrouw is Sherry! 😀
Ze nam echt alle tijd voor me en ik vertelde haar dat ik met bead embroidery ben begonnen door het filmpje (zie ook mijn FAQ)  van FMG waar zij in liet zien hoe je dat moet doen. Dat dat alle info was wat mij uiteindelijk tot in de finale van de BeadDreams heeft gebracht.

Ik kreeg een ‘hug’ en ze vond het heel leuk om te horen dat haar filmpje uiteindelijk heeft mogen leiden tot mijn finaleplaats en het bezoek aan de Bead & Button Show.

Op haar tafels stonden ook al haar finaleontwerpen van de afgelopen jaren… die hebben we in het echt mogen bewonderen!

Nu had ik natuurlijk de smaak te pakken! En besefte maar al te goed dat het nu mijn kans was en dat ik die moest grijpen! Weg met de verlegenheid! Weg met de terughoudendheid! Die ‘smile’ was inmiddels toch niet meer van gezicht af te bikken, dus ga ervoor! Anders krijg ik spijt!

Op zoek naar bekende gezichten kwam ik Jill Wiseman tegen. Die herkende me – door facebook -ook al van een afstand en gaf mij ook een grote ‘hug’! Klein babbeltje gemaakt en eigenlijk he-le-maal vergeten om samen op de foto te gaan.

Na Jill ontmoet te hebben, kreeg ik Huib Petersen in mijn vizier! Met Huib heb ik toch zeker wel een uur staan praten :mrgreen: Maarja, dat praat natuurlijk ook een stuk makkelijker als het in je eigen taal kan 😆
Huib en ik hebben wat afspraakjes gemaakt met elkaar en houden contact! 😉

Huib hield ook een ontwerp van hem om mijn hals.

Mooie ketting, hè? Ik heb ook zijn “Alice in Wonderland” creatie in het echt mogen bewonderen! 😀 Prachtig!

Omdat ik zo lang met Huib had staan babbelen, was het alweer bijna einde van de receptie. Ik moest dus opschieten! Ik had nog wel wat namen op mijn ‘lijstje’ staan, maar wilde wel heel graag Diane Hyde ontmoeten. Niet alleen om haarzelf, maar ook omdat ik via Facebook vernomen had dat ze wel hele leuke pakketjes verkocht, speciaal en alleen verkrijgbaar op de B&B show. Nu ben ik zelf nooit zo van het kopen van pakketjes, want ik verzin het liever zelf ;-), maar deze vond ik toch wel heel erg schattig en zie ik als een soort van souvenier.

Nou… we hebben Diane gevonden! Net op tijd! Ook met haar nog heel even een babbeltje gemaakt en ook nog even samen op de foto! 😀

Ik had me van deze avond eigenlijk heel weinig voorgesteld, maar ik kan jullie zeggen dat ik deze avond bij de onvergetelijke dagen van mijn leven indeel!

*****

