Tags

Eindelijk is het zover… Na ruim een jaar van voorbereidingen gaan we dan echt naar wereld’s bekendste kralenshow, de Bead & Button Show in Milwaukee! 😀

Voor mij persoonlijk begint de reis al een dag eerder dan voor de rest van mijn reisgenootjes, omdat ik een nachtje bij Corriejanne blijf slapen. We vliegen maandagmorgen en moeten al vroeg op Schiphol zijn. Door op zondag al te vertrekken, hoeft manlief geen vrije dag te nemen om mij naar Den Haag en/of Schiphol te brengen en kan ik rustig de kleine bij oma brengen en hem rustig gedag zeggen met alle tijd van de wereld.

Corriejanne had mijn bedje al klaar…. het logeerbed waar ik wel vaker in heb geslapen als we een kralenweekendje hebben 🙂

Die avond kwam ik moeilijk in slaap…. zenuwachtig voor de reis, bang om neer te storten en mijlen ver van mijn veilige huis en haard en natuurlijk van man en kind die ik bijna 2 weken achter laat…. maar de drang naar kralen, heel veel kralen, is groot! Zo groot dat ik me met de gedachte aan bergen kralen, er zover overheen kan zetten om toch dat vliegtuig in te stappen.

Ruim op tijd waren we op Schiphol waar we hadden afgesproken ons andere reisgenootje te ontmoeten.
We zijn compleet! Iedereen heeft voor iedereen een kopie van de vliegtickets en andere reisdocumenten… zekerheid voor alles! Allemaal ons paspoort bij ons, we zijn er klaar voor!

Na zo’n 9 uur vliegen landden we in Chicago.

Op het vliegveld werden we door een busje opgehaald die ons naar onze huurauto bracht.

nummerplaat Amerikaanse Ford

De vlieg- en autoreis liepen naar verwachting en we komen zoals gepland op tijd bij het huis aan wat we gehuurd hebben. We hadden een victoriaans lake house gehuurd wat gebouwd is begin 1900… onze verwachtingen waren hoog, maar werden overtroffen toen we aankwamen…..

 

………

