Tags

, , , , , , , ,

Had ik liever als eerste met een post gekomen over onze avonturen tijdens de Bead & Button show, ontbreekt het mij aan tijd en nog steeds aan al het fotomateriaal. Dan maar eens bovenstaande armband goed op de kiek gezet en gewerkt aan de beloofde Etsy shop 😉

De armband heb ik al een paar weken geleden afgemaakt, maar nog geen gelegenheid gehad om er wat betere foto’s van te maken dan alleen een foto met mijn telefoon.

Bij deze dan, een serie van de armband ‘Wedgewood’. De naam heb ik gekozen, omdat de roosjes op de vintage cabochons mij doen denken aan de de typische roosjes die gebruikt werden op het Wedgewood servies. De cabs zijn omrandt met 24K light gold plated delica’s.

Natuurlijk staat de armband inmiddels ook te koop in mijn Etsy shop, samen met nog wat andere sieraden:
http://www.etsy.com/shop/mirlady

Nog niks verkocht, maar bovenstaande armband is sinds vanmorgen al 5 x als iemands favoriet aangemerkt en alleen dat is al leuk om te zien :mrgreen: Ik hoop in ieder geval dat ik met de Etsy shop kan voldoen aan de vraag van de mailers 😉

Hopelijk tot gauw…. ik blog de laatste tijd veel te weinig…. en ik heb eigenlijk nog wel zoveel te vertellen….

