Eindelijk, ein-de-lijk kan ik de ketting laten zien! Mijn ontwerp dat een finaleplaats heeft weten te behalen in de Bead Dreams competitie 2012! 😀 En voor de aankomende 10 dagen geëxposeerd staat in Milwaukee.

Zo’n beetje de meest bekende technieken zijn gebruikt in dit sieraad. Wat het zo bijzonder maakt zijn de echte vlindervleugels, de vintage Swarovski cabochons en de antieke bronzen kralen – size 22/0 – gedateerd 1880-1890 uit Frankrijk.

Tot nu toe één van mijn mooiste creaties en officieel erkend en bestempeld als ‘Masterpiece’.

Op dit moment heb ik nog geen idee wie er in dezelfde catagorie strijden, maarre….. ik vermoed dat er vast en zeker bekende namen tussen zullen zitten.
Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar alle andere finalisten en hun creaties. Als ik het goed begrepen heb, staan de foto’s vanaf 10 juni op de site van Bead & Button….
Nog even geduld dus…. 🙂

