Tags

Samen met een kralenvriendin had ik de nieuwe kleur Luminous Green gepre-ordered…. Zoals de kleuren van de Luminous Green in de ads werd vergegeven, was dit voor mij de perfecte kleur voor een project waar ik met veel geduld zat te wachten tot ik de juiste materialen zou tegenkomen…

Toen ik deze afbeelding zag, vond ik deze nieuw kleur perfect voor het antiek zilveren object wat hier al een tijdje ligt te wachten tot het verwerkt zal worden in een sieraad.

Ik zag het helemaal voor me…. het zachte groen met een roze en violet-achtige gloed die ik terug zou kunnen laten komen, gecombineerd met zilver… Een fris ‘s zomers collier  kreeg ik in gedachte…

Na een maand wachten, kregen we dan eindelijk onze bestelling binnen…. We hadden samen 2 fabrieksverpakkingen 3 en 4mm bicones besteld die we zouden delen….
Vol verwachting klopt ons hart als we de verpakkingen open maken….

Nou…. dat viel toch wel even tegen…. Niks pasteltinten in zacht groen met roze en violet gloed…. Tssskkk….
Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat een Swarovski kleur zo anders is in werkelijkheid dan dat hoe de kleur werd gepresenteerd….

Daar zit je dan met 10 gross Swarovski’s per persoon…..

Maar gelukkig zijn ik en mijn kralenvoorraad zeer flexibel en hebben we de kleurencombinatie omgegooid naar olijvig-groen met peach en een tipje rose.
Het antiek zilveren object bewerkt met Gilders Paste en in een mum lag er een prachtige kleurencombinatie op tafel…. Niet helemaal zoals de bedoeling was, maar qua kleuren, wel een veel betere combinatie bij het antieke object :mrgreen:

Al viel de kleur zelf tegen, ben ik toch zeer tevreden…..

Ik ben weer naar mijn kralen…..
Tot gauw!

