Als eerste…. wil ik iedereen het allerbeste wensen voor het aankomende jaar 2012! 😀

Ja… ik ben er weer… Ik weet het, jullie hebben een tijd niets van mij gehoord… Een week of 6 geleden ben ik goed ziek geweest van het norovirus. Zo erg, dat ik zelfs mijn bewustzijn verloor omdat ik zo ziek was.
Tegen de tijd dat ik wat was opgeknapt, kreeg ik het druk met helpen op de school van mijn zoontje en hier thuis was inmiddels ook wel het één en ander te doen natuurlijk.

Ik was nog maar nauwelijks hersteld of ik werd weer ziek… weer een andere griep! 😕 Daar kreeg ik nog eens voorhoofdholte-ontsteking bij en was ik wederom niks waard…. Heb de hele Kerst dan ook in mijn bed doorgebracht en inmiddels heb ik al zeker 6 weken geen kraal meer aan kunnen raken.

Tussentijds dat ik niet ziek was, hebben we hier ook voorbereidingen getroffen voor de grote opknapping/verbouwing… We zijn grof aan het ruimen geweest!

Een noodzakelijk kwaad als je weet dat onze zolder vrijwel een massief blok aan spullen was en we deze ruimte toch echt nodig hebben als we de boel gaan opknappen. Ja… je moet toch ergens heen met je spullen…

Met pijn in mijn hart heb ik dan ook het mes moeten zetten in mijn kralen- en hobbyspullen… Maar ik weet ook wel dat ik niet alles kan bewaren…
Sommige dingen heb ik weg moeten gooien, omdat ze niet bruikbaar meer waren. Sommige dingen heb ik weggegeven en een klein deel bied ik aan ter overname.

Zo heb ik een aantal nieuwe boeken die ik nooit of nauwelijks heb ingekeken, nieuwe borduurstramienen, nieuwe spullen die ik ooit heb aangeschaft en verder niks mee gedaan heb etc. etc.
Ik moet keuzes maken en ik vind beadembroidery nog het leukst om te doen en omdat ik het allemaal niet meer kan bergen, moest ik wel.

Ik heb nog meer, maar ik kan niet meer dan 25 artikelen per keer in de gratis webwinkel onderbrengen, dus doe ik het maar in deeltjes. Houdt het ook wat overzichtelijker voor mij en daarbij, ik ben nog niet eens helemaal klaar met het uitzoeken van al mijn spullen…

Misschien zit er ook wel wat voor jou bij! 🙂

http://landofmakebelieve.biedmeer.nl/

Nog steeds niet helemaal opgeknapt, hoop ik binnenkort toch met een leuke blogpost te komen… Ik had namelijk voor de feestdagen hele leuke cadeautjes bedacht… Spullen zijn binnen, maar ik heb er verder he-le-maal niks mee kunnen doen 😦 Maar wat in het vat zit, verzuurt niet. Dus hopelijk binnenkort een post van mij met hele nieuwe en leuke “fles-ideetjes” :mrgreen:

Tot gauw!

