Dit keer niet zo heel veel bijzonders, maar leuk genoeg om wel even te vermelden 🙂

Deze week kreeg  ik mijn bestelling met de Antique Pink bicones binnen. Een hele mooie kleur en speciaal besteld voor het project waar ik nu mee bezig ben. Een onderdeeltje van het collier wat klaar is heb ik gefotografeerd met de bicones en zoals ik al had gedacht…. ze passen er werkelijk perfect bij!

Vorige week kreeg ik ook nog wat bugle beads binnen. Kwam ze toevallig tegen voor een leuke prijs dus heb ik ze besteld. Het waren de laatste uit een vintage partij. Ik heb ze niet nodig, maar de wat langere bugle beads – deze zijn 3,5cm. –  zijn meestal wat moeilijker te vinden en zoek je je rot als je ze echt nodig hebt.

Ze passen qua kleur wel heel goed in bovenstaand project, maar ik ga ze er niet in gebruiken…. Tenzij ik weer van gedachte verander… Ja, weer ja…. Het project waar ik nu aan werk staat symbool voor verandering, want ik heb nog nooit zo vaak een ontwerp in mijn hoofd veranderd zoals ik dit ontwerp veranderd heb 😆
Ik weet ook wel hoe dat komt…. ik heb teveel mooie en bijzondere materialen die eigenlijk allemaal perfect erbij passen en het gebeurd me weinig, maar zoals nu heb ik dus moeite om een definitieve keuze te maken.

En de materialen zijn te mooi om het ene mooie niet meer op te laten vallen door teveel moois. In mijn ontwerpen hou ik van overvloed, maar ik weet ook heel goed wanneer ik moet stoppen of in dit geval dus keuzes te maken.

Wat er verder nog op mijn tafel ligt is een nieuw boek wat ik gisteren binnen heb gekregen: 1000 Steampunk Creations. Gekocht omdat ik al een tijdje met het idee in mijn hoofd loop om zelf eens  Steampunk goggles te maken en werkelijk (nog) geen idee heb waar te beginnen of hoe aan te pakken. Door dit boek hoop ik wat meer inzicht te krijgen en ik vind het ook gewoon een heel leuk boek om in te kijken 😀 En daar zal het voorlopig ook nog wel even bij blijven, want ik heb nog een hele wachtlijst aan projecten… Maar soms kun je ook 2 ideeën weer samenvoegen wat tot een nieuwe bijzondere creatie kan leiden 😉

Maarre…. ik ga even mijn nieuwe boek inkijken… het vat met ideeën begint al te borrelen bij het zien van de kaft alleen al …..

Tot gauw! 😀

 

 

