….. koopt het gewoon zelf!

Niet dat ik zo stout ben, maar die lieve goede Sint weet altijd alleen maar de weg naar Bart Smit, Intertoys en Toys ‘R’us :-$ Daar verkopen ze alleen maar plastic kraaltjes in zoete kleurtjes en kant en klare setjes om een nep-fossiel uit een ei te hakken… Leuk, maar ik wil het echte werk en echte fossielen!
Liep ik vanmiddag weer tegen iets moois aan…. Echt… zo uniek en zo prachtig en het past perfect bij de vlinder met een spanwijdte van zo’n 20cm die nu mijn kant uit komt…. 😉 Ideetje van mijn moeder om zo’n vlinder op een tas te gaan maken… Zo’n idee kan ik niet torpederen natuurlijk, maar neem ik liever gelijk aktie.

Dusss…. waarmee heb ik nu weer mijn koopstop gruwelijk overtreden….??? Met een Ammoniet Fossiel cabochon…. Zo mooi….

echt heel mooi….

wil je hem zien…..?

hij is èèèèècht uniek…..!

kijk het mooie er niet vanaf hè…..?

denk erom!

en hij is van mij!

nee… ik verkoop ‘m niet door!

okee dan… hier issie….

*zucht…*

zal ik … ?

zijn er geen kapers op de kust…?

:mrgreen:

okee dan!

Mooi hè…? 😀 en apart hè…?

Wat zeg je…? Of de cab zeker weer duur was…?
Hmmm… nou, weet je, daar praat ik liever niet over en daarbij, ik heb tegenwoordig iemand die over de prijzen gaat 😛
Gewoon niet zeuren… ik ben hem waard! Btw… ik heb het op een akkoortje gegooid met de lapidarist 😉
ja… ja! geloof het nou maar…. en niet zeuren over die koopstop…. die heeft de goede Sint deze maand ook niet! 😉

Fijn weekend en Happy Beading! 😀

