Tags

, , , , , , , , , , , , , , ,

Ik durfde het niet te zeggen dat ik ermee bezig was, want de kans was heel groot dat het proces zou mislukken, maar de eerste cabochonsets gemaakt van vlindervleugels zijn gelukt! Yeah! 😀

Deze week zag ik mijn kans schoon om een aantal sets te maken… Al weken kijk ik zeker 3 x per dag op het weerstation om te zien hoe het met de luchtvochtigheid staat en deze week daalde hij hier in huis naar het juiste punt,  het zonnetje scheen en volgens de buienradar zouden er de aankomende 12 uur hier geen buien vallen.

Ik durfde het er op te wagen met de volgende resultaten:

 

De bruinrode vlindervleugels waar ik al eerder over schreef. Zijn ze niet apart?

Deze set vleugels heb ik al maanden liggen en zijn voor het project “Hutje-op-de-Hei”. Ben blij dat ik deze nu heb kunnen maken, want de tijd begon te dringen!

 

En deze set dan….. Ik ben er helemaal weg van! Hij is gemaakt  uit de vleugels van meerdere vlinders en hoewel het niet goed te zien is op de foto, is de kleur heel erg donkerbruin. Ik ben hier helemaal weg van en ik denk ook dat ik deze set voor mezelf ga houden…. sorry…

Maar niet getreurd hoor… er ligt inmiddels alweer genoeg moois om verder af te maken, waaronder Steampunk Vlindervleugelsets. Zodra het kan, maak ik deze verder af.

Als ik alle vleugels tot cabochons heb gemaakt, ga ik er pakketjes van maken. Ik kan jullie nu alvast vertellen dat er een leuke variatie komt van Steampunk, Victoriaans, Vintage en gewoon zoals de vleugels zijn. Bij de speciale vleugels zal ik ook hele speciale materialen in de pakketjes gaan toevoegen, zoals antieke en oude materialen.

Ja… ik ga dus wat van mijn bijzondere voorraad wegdoen bij deze sets…. Maar ik zou het zonde vinden van sommige vleugelcreaties als die niet aangevuld zouden worden met de materialen die er perfect bij passen en er bij horen…

Ik hou jullie op de hoogte!

Tot gauw!

 

 

