Tags

Nieuwe kralen, nieuwe vormen en hangers

Met de nieuwe kleuren komt Swarovski meestal ook met nieuwe vormen kralen en hangers op de markt.
Zo is er bekend gemaakt dat Swarovski met een klassieke ovale kraal komt en een hart met een rijggat in een diagonale richting.
Ook nieuwe vormen hangers zijn er binnenkort verkrijgbaar, waarvan er 1 mijn aandacht trok en dat is een nieuwe hartvorm.

Bij het zien van deze hanger, had ik binnen 30 seconde een heel nieuw ontwerp bedacht dat voornamelijk opgebouwd is uit deze nieuwe hanger. Als jullie in mijn hoofd konden kijken, dan zouden jullie zien dat het er best spectaculair uitziet, maar ik twijfel toch of ik de ketting ga maken…. Ik heb het namelijk een beetje gehad met het rijgwerk … Ik heb er steeds minder plezier in en als ik halverwege ben, ga ik er tegenaan zitten hikken, heb geen zin om het werk op te pakken, waardoor het een eeuw duurt voordat ik zo’n werk afmaak.

Nee… het rijgwerk is te beperkt in de mogelijkheden, vandaar dat mijn hart ligt in beadembroidery – eventueel gecombineerd met rijgwerk – waar de mogelijkheden onbeperkt zijn.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik deze hanger toch wel erg aantrekkelijk vind… wie weet ga ik hem dan toch wel gebruiken in combinatie met beadembroidery… Ook daar heb ik ideetjes genoeg over 😉

De open-harthangers zijn – zover ik weet – in 2 maten binnenkort verkrijgbaar: 18x17mm en 27x26mm.
Aangezien ze nog in de verkoop moeten komen en dus voorlopig nog niet uitverkocht zijn, heb ik nog alle tijd om te bedenken of ik deze schitterende hangers nou wel of juist niet ergens in wil gaan verwerken….

