Jullie zullen misschien wel denken…. waar blijven die beloofde pakketjes?
Ik had ergens geroepen dat ik het dacht ergens begin september nieuwe pakketjes aan kon bieden.

Qua tijd goed ingepland, maar ik heb er nog niet aan kunnen beginnen 😦
Om de vleugels tot cabochons te maken, ben ik afhankelijk van een aantal factoren, waaronder een gunstige luchtvochtigheid om het proces correct te laten verlopen en ondanks dat het hier in onze contreien al enkele dagen redelijk mooi weer is, is de luchtvochtigheid nog veel te hoog.
De enige factor waar ik geen invloed op kan uitoefenen en ik dus moet afwachten tot deze gunstig is.

Niemand heeft dus iets gemist 😉 en alles ligt hier startklaar om te beginnen zodra het kan!

Ik heb de steampunk onderdeeltjes al klaar liggen, ik heb hele bijzondere vleugels weten te verkrijgen en wat ik nog niet gemeld had, is dat ik ook echte victoriaanse vlindervleugelsetjes wil gaan maken.

Ze zijn nog niet aangekomen, maar komen wel mijn kant op; bordeauxrode of bruinrode vlinders! Daarbij wil ik deze cabjes gaan combineren als ‘lijfje’:

Als het goed is, hebben de vleugels dezelfde kleur als de kleur van de donkerste roos en zijn van nature aan de randen kartelig. Heel apart dus….

…. Ik hoop ook dat de vlinders hier heelhuids aankomen en ze tijdens het proces niet beschadigen of mislukken!

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik kan zelf eerlijk gezegd niet wachten…. het duurt mij te lang!
Heb ook al een paar keer stampvoetend hier voor het weerstation gestaan, maar het mocht helaas niet baten… Als we nu met z’n allen duimen voor een lage luchtvochtigheid…? Misschien helpt het! :mrgreen:

Tot gauw weer!

