Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

De nieuwe jaarcatalogus van Fire Mountain Gems is uit!
Daar kwam ik vanmorgen vroeg achter… toen ik mijn mail opende en in een mail van FMG las dat ik met 3 verschillende ontwerpen + naamsvermelding ben opgenomen in de nieuwste catalogus!

“Wauw!” Dat was het eerste wat ik zei.
Toen bedacht ik me dat ik het al heel wat vind als je met 1 ontwerp + vermelding in de catalogus staat, sta ik er gewoon effe 3 x keer in! :mrgreen:

De eerste die ik laat zien, is te vinden op blz. 177.  Bij de Tsjechische glaskralen met bloempjes staat mijn ontwerp Sparkling.

 

Het tweede ontwerp stond onlangs ook al vermeld in een kleinere catalogus, maar is nu dus ook weer te vinden in de jaarcatalogus op blz. 100: Aurora:

 

En de laatste vermelding en voor mij nog steeds één van mijn toppers, de ketting met de echte roosjes en heel veel parels: 1001 Pearls. Wat ik leuk vind is dat de ketting in deze catalogus er weer op een hele andere manier is uitgelicht en er op de pagina’s heel veel aandacht naar uit gaat. Je kan gewoon niet om deze ketting heen…. Hij staat gewoon 3 x afgebeeld 😆
Ja…. hier ben ik echt trots op!

 

De roosjesketting is overigens te vinden op blz. 360

Ik ga even heerlijk nagenieten en alle awards en publicaties eens op een rijtje zetten, omdat ik  ondertussen onder de indruk ben geraakt van mezelf en ik  denk dat het nu wel eens tijd wordt voor een online CV-tje…. 😉

Happy Beading!

