Tags

, , , , , , , , , , , ,

Verrast!

Een tijdje terug al, kreeg ik een mailtje dat een winnend ontwerp van mij was gebruikt voor de mei-catalogus van FMG, zo’n beetje Amerika’s grootste online kralenshop.

Ik krijg zelf de catalogus niet, dus stond het nog op mijn ‘to do list’ om daar even achteraan te gaan, maar zeef en warhoofd die ik ben, was ik dat allang weer vergeten.
Gisterenavond, tijdens een etentje, kwam het gesprek op een aantal grote publicaties van mijn sieraden en herinnerde ik mij weer dat ik hier nog even aandacht aan moest schenken.

Vanmorgen daarom even de mail opgezocht en ik meende te herinneren dat die catalogi ook online te vinden zijn.
En jawel…. zelfs nog te downloaden in PDF!
Ik naar pagina 270, de pagina die ik door kreeg via de mail en ik verwacht daar mijn roosjesketting aan te treffen waar ik afgelopen najaar de gouden medaille mee heb gewonnen…

Niks!…. Geen roosjes! Zag zo snel helemaal geen ketting 😦

Maar ik was zeker nog niet goed wakker, want bijna paginagroot, stond daar niet mijn roosjes ketting, maar mijn Swarovski ketting! 😀

 

Met deze ketting heb ik in 2009 de ‘silver medal’ gewonnen!
Ik was deze ketting eigenlijk al een beetje vergeten, dus het was een leuke verrassing dat de ketting na bijna 2 jaar wederom zo’n publicatie krijgt.

Alleen een beetje jammer van de “drukfout”, waar staat dat ik  “alleen maar”  finalist was terwijl ik de tweede prijs heb gewonnen wat ze in andere publicaties er wel hebben bij gezet.

Maar och…. dat neem ik wel voor lief. Vind het veel te leuk dat dit ontwerp via distributie van een catalogus nogmaals internationaal onder de aandacht is gebracht 😀

