Eenvoud

In deze dagen heb ik wel 10 gelegenheden waarvoor ik een cadeautje nodig heb. Verjaardagen, vaderdagen en afscheidscadeautjes en dat binnen 14 dagen….
Voor een aantal maak ik zelf een cadeau. Dit setje is er één van.

 

 

Ja… ook ik kan wel eenvoudige setjes maken 😉 Ik doe het zelden, omdat het voor mij geen uitdaging is en je er op een avondje makkelijk een dozijn maakt. Leuk als je commercieel aan de slag wilt, maar als je net als ik niks aan verkoop doet, worden 12 setjes gemaakt van 14K gold filled en vermeil onderdelen ook nog eens een behoorlijk prijzige bezigheid!

Maar dat neemt niet weg dat je er natuurlijk wel af en toe iemand een groot plezier mee kan doen 😀

Het goud in combinatie met de Crystal AB Swarovski druppels maakt het setje makkelijk te combineren en kan het vrijwel altijd gedragen worden.

Leuk cadeautasje er omheen en ik ben klaar er weer klaar voor!

Zo.. ik ben weg… :mrgreen:

Ohw… niet vergeten ‘t cadeautje mee te nemen natuurlijk…. zeef die ik er ben …..

