Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Al maanden had ik zin om weer eens een armband te maken. Niet zo gek als je je bedenkt dat het gewoon een jaar geleden is dat ik voor het laatst een beadwork armband heb gemaakt! 😯
Vorige week dus mijn kist met bijzondere cabochons tevoorschijn gehaald…. Keus genoeg, maar omdat de meeste vrij bijzonder zijn, ben ik weer zo’n meut dat ik ze wil bewaren…

Ja, ja… ik weet het…. zo heb ik ook heel veel kralen die ik zo mooi vind dat ik ze niet wil gebruiken…. Bang dat ik er niet meer kan kopen… Ondertussen puilt het het hier dan ook uit met dit soort dingen en besloot ik gewoon de cabs te gaan gebruiken waarvoor ik ze dan ook had gekocht!

Ik heb er geen spijt van…. het resultaat mag er nu al zijn!

Ik heb een zachtroze Willow Creek cabochon gecombineerd met Vintaj en zoetwaterparels, hier en daar wat Lucite en een antiek kraaltje…….

… op een ondergrond van poederroze ultra suède…
Roze met bruin…. een prachtige combinatie!

Nee…. geen spijt, maar een prachtig resultaat

Moet wel eerlijk bekennen dat ik inmiddels al wel opzoek ben geweest naar een soortgelijke cab, maar nog niks kunnen vinden in deze mooie egale poederroze kleur… en dat zal ook niet makkelijk worden…. Cabje komt niet voor niks uit de doos met bijzondere cabochons …  maar in ruil daarvoor wordt het nu een bijzondere armband!  :mrgreen: En dat is eigenlijk veel beter, want zo wordt dat mooie cabje nog eens bewonderd en gezien 😉

