Tags

, , , , , ,

Een vraag die mij dikwijls wordt gesteld en waar ik in eerste instantie op antwoord “Dat zie je”.
Maar waar zie je dat dan aan?
Ik vind het altijd moeilijk om heel precies te specificeren waaraan je ziet dat je de echte hebt, behalve dan het antwoord dat je Swarovski herkent aan de perfectie.

Mijn vriendin  heeft precies hetzelfde…. Zij ziet het ook en kan het ook voornamelijk duiden als perfectie.
Maar er zijn altijd mensen die zeggen het verschil niet te zien …… Tja.., dat kan natuurlijk….

Voor de mensen die het verschil niet zien of niet kennen, ik kreeg  ***deze site***  getwitterd waar specifiek de punten staan vermeld waaraan je echte Swarovski kan herkennen.
Een van de punten die genoemd wordt is om een Swarovski met een ander merk op 1 hand met elkaar te vergelijken. Het beste kun je dan eenzelfde vorm en kleur nemen om met elkaar te vergelijken.

Mocht je het verschil dan niet direct zien, dan is het verschil wel te zien op lange termijn. Daar waar andere merken na korte tijd duidelijk  ‘gebruikssporen’ gaan vertonen, zoals o.a. het verlies van coatings, blijft Swarovski vele malen mooier!

