Tags

, , , , , , , , , , , , ,

Een cadeautje voor mezelf en voor mijn vriendinnen.
Cabochon-beads van Variscite

Eigenlijk moet in dit geval de titel zijn “Wat lag er op mijn kralentafel?”, want het ligt er inmiddels niet meer. Het waren cadeautjes voor 2 vriendinnetjes die afgelopen vrijdag op bezoek zijn geweest. Zij lezen ook mijn blog, dus leek het me niet verstandig om van te voren al te laten zien wat ik voor vriendinnen had gekocht.

Maar wat heb ik dan gekocht….?
Ik zal het vertellen….
Ik was een beetje op internet aan het snuffelen…. op zoek naar niks, want ik heb natuurlijk een voorlopige koopstop 😉 Maar of de duvel ermee speelt, dan kom je altijd van alles tegen met een groot “hebbuh-hebbuh-gehalte”. ( daarom kan ik beter tijdens koopstoppen ook mijn internet tijdelijk opzeggen…. maar daar trapt de provider niet in….. )

Na toch al wat keertjes de dwang tot kopen weten te overwinnen, kon ik me bij dit snoer met cabochon-beads niet in bedwang houden.

“Oehhhh!” dacht ik bij mezelf…. mooie kleurtjes…. perfect te combineren met de bronskleurige kraaltjes die ik van het najaar in Jablonec heb gekocht…. en perfect te combineren met mijn lievelingsproduct Vintaj….en met Swarovski Sand Opal…

“Hmmm…. over 2 weken komen de meiden op bezoek en die hebben ook een pond van die bronzen kraaltjes gekocht… en die houden ook wel van paars ….. en van Vintaj en van Swarovski…..”

Terwijl ik dat denk hoor ik ergens heel ver in de verte mijn geweten roepen: Koopstop! Koopstop! Koopstop! Maar in de ban van de Variscite ebte het geschreeuw van mijn geweten weg en had ik alleen nog maar oog voor de edelstenen die mij leken te hypnotiseren….

Nee…. alle gekheid op een stokje…. overdrijven is ook een vak :mrgreen:
Met mijn volle verstand zocht ik nog 2 snoertjes uit met de bedoeling deze cadeau te geven!

Dit zijn ze geworden:

Nu hadden we het idee om – als de planning het toelaat – alledrie tegelijk te starten met een creatie waar we deze cabochon-beads in gaan gebruiken. Het lijkt ons zo leuk om te dan te zien wat de ander maakt met een gelijkend product. We weten nog niet of dat ook daadwerkelijk in ieders planning gaat passen, dus dit idee staat nog open en wordt nader besproken 😉
We zien het wel…. we hebben in ieder geval alle 3 weer een leuk setje steentjes waar iets moois uit geboren kan worden!

O ja…  nog even tussendoor…. ik heb – met medeweten en toestemming van manlief – nog een keer mijn koopstop overtreden… Iets nieuws, iets leuks …. daarvan ga ik binnenkort wat verloten en maak ik ook wat pakketjes ter overname voor de liefhebbers….. Worden perfecte vakantie-kraal-pakketjes …. verder hou ik mijn mond! :mrgreen:
Tot gauw!

&

Happy Beading! 😀

