Tags

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Kant uit Parijs en Luxe Edelstenen

De feestdagen en de stakingen van de TNT leverde voor iedereen veel vertraging op. Met smart zat ik te wachten op bijzonder mooi kant uit parijs wat vanuit New York naar mij toegestuurd is.
Afgelopen week kwam dan eindelijk de post met het bestelde kant….

In eerste instantie werd ik verliefd op het groene kant…. Of ik het nu kon gebruiken of niet, dat wilde en moest ik gewoon hebben! Al snel werd mijn schuldgevoel over het “overbodig kopen en geld uitgeven” gesust toen ik me bedacht dat ik nog een hele bijzondere Seraphinite cabochon heb liggen. Normaal gesproken ben ik niet zo erg weg van deze edelsteen, maar deze cabochon is niet zo fel groen, maar heeft een mooie donkere groene kleur gecombineerd met bruin en beige. Kijk…. dat zie je niet veel en maakt het een hele mooie combinatie van kleuren waar dit mooie kant perfect bij past…

De kleurtjes samen in deze steen, zorgen al voor de antieke uitstraling waar ik zo voor val.

Maar waar ik eigenlijk naar op zoek was, was een match voor het collier waar ik spoedig aan wil en hoop te beginnen… Ik had er al eerder over geschreven op mijn blog … Het collier van de Pietersite cabochon waar ik de Pink Andalusite bij had gekocht…
Op wat kleine dingen na – zoals de juiste Swarovski kralen en Rivoli’s – heb ik de benodigdheden om dit collier te maken, bijna bij elkaar gezocht en gevonden….

Ja…. het crèmekleurige kant….. Dat was pure hebberigheid…. Maar een kleur die je al heel snel ergens bij kan gebruiken en waarvan ik spijt zou krijgen als ik het niet gewoon zou meebestellen… ik ben dan ook blij dat ik het ‘gewoon’ meebesteld heb.  Als ik er alleen maar naar kijk, stroomt er al een vloedgolf van inspiratie door lijf en leden en kom ik, bij wijze van spreken, nu al kant tekort!

Maar eerst moet ik een aantal cadeautjes maken…. die kunnen niet wachten…. en ik moet het geduld nog even opbrengen voordat ik met deze materialen aan de slag mag….

