Flesje Geluk

Ik ben aan het opruimen en bij het opruimen kwam ik nog een aantal flesjes tegen waarvoor ik destijds speciaal een rijgpatroontje heb gemaakt. 2 pakketjes incl. flesje gevuld met ruw goudschaafsel ( ongeveer 2K ) en 2 pakketjes incl. flesje gevuld met paars blauwe gedroogde bloemetjes.

Naast de flesjes kwam ik nog allerlei meer leuks tegen wat ik zelf niet meer gebruik zoals allerlei Hello Kitty bedeltjes en hangertjes, maar daar later meer over 😉

De 4 pakketjes met alle materialen voor de basis van zo’n ‘Flesje geluk’ ga ik verloten op mijn blog! 😀
Een pakketje bestaat uit:

voldoende kraaltjes maat 15/0 in de kleur goudgeel en regenboog transparant wit
1 naald, 1 gold plated eye pin, 1 gold plated swiveltje
1 flesje + kurkje  met inhoud ( goudschaafsel of blauw/paarse potpourri )
patroon is hier in PDF te downloaden: http://www.rijgpatronen.nl/free-tutorials/flesje.pdf

Niet alleen leuk als tas- of sleutelhanger of een symbolisch cadeau om iemand wat geluk te geven, maar misschien ook leuk als hangertje  voor in de kerstboom…???

Wat moet je doen om kans te maken op zo’n pakketje?

Laat een reactie achter op dit berichtje op mijn blog op WordPress! : https://mirlady.wordpress.com  Mijn blog op WordPress wordt automatisch geupload naar een aantal andere plaatsen op het net, maar alleen een reactie op het orginele blog op WordPress doet mee in de verloting.
Maandag 6 december zal ik 4 winnaars trekken en die zullen van mij per email bericht krijgen met het verzoek hun adres aan mij door te geven. Gaarne een reactie terug binnen 14 dagen! Reageert een winnaar niet binnen 14 dagen, zal ik een andere winnaar trekken.

Succes!

