Heel vaak hoor ik de opmerking “Ik zou wel eens bij jou in je kralenkamer/werkkamer een kijkje willen nemen”.
Het verbaasd mensen als ik ze dan vertel dat ik helemaal geen aparte kamer of plek heb… Ik woon ik een klein knus huisje dat geen kamertje over heeft om speciaal in te richten als kralenkamertje.

Omdat ik eigenlijk toch wel vind dat ik recht heb op zo’n plek, heb ik geprobeerd om het roze kasteel in het Land van Ooit tegen een symbolisch bedrag van € 1,- te kopen toen ze failliet gingen, maar helaas… daar trapte ze toch niet in.

Ik zal het dus nog steeds moeten doen met mijn knietafeltje… een dienblad met daaronder een kussen.

Dat ding sleep ik overal mee naartoe en ‘s avonds zit ik ermee op de bank te kralen aan mijn werkjes 😀
Zo ziet dus mijn werkplekje er uit 😉
Onder mijn bureau in de woonkamer staan kisten met kralen en andere benodigdheden die ik veel en vaak nodig heb. Op de overloop staat een comode waar ik mijn overige kralen en spulletjes bewaar.

Mocht ik ooit toch nog de ruimte krijgen voor een speciale kralenkamer, dan nog zal ik met mijn werkjes en spullen in de woonkamer gaan zitten…. Ik vind dat nou eenmaal gezellig… dus voorlopig volstaat de knietafel nog steeds!

