Haagse Kralen Club

Gisteren ben ik weer een keertje bij de HKC geweest en het was, zoals altijd, weer erg gezellig. Ook weer wat nieuwe mensen ontmoet zoals Petra, Marja -waarvoor ik mijn petje afneem omdat zij he-le-maal vanuit Zwolle is gekomen per trein om bij deze meeting aanwezig te kunnen zijn- en Esther.

Met Marja had ik toevallig via het forum al wat contact gehad, omdat zij ook oude en antieke kleine kraaltjes verzameld. Marja heeft mij wat van haar kraaltjes toegestuurd om wat maatjes en kleurtjes in het echt te zien. Nogmaals bedankt Marja! 🙂
Esther herkende mij direct van mijn avatar :mrgreen: Gelukkig dat ik dan nog steeds op mijn eigen avatar lijk! 😛

V.l.n.r: Petra, Rian, Mayra, Marja, Corriejanne, Esther en de lege stoel… daar zat ik 😉

Gisteren werkte iedereen aan een eigen werkje.

Esther werkte aan een peyote boekenlegger waarbij ik haar nog een beetje heb geholpen voor een mooie afwerking.

Corriejanne wilde haar beaded bead met seedbeads afmaken.

Marja wilde ook eens een beaded bead proberen….

… en ik heb een extra foto gemaakt van de schattige boxjes en flesjes waar marja haar kraaltjes in bewaard. Nostalgie…. kreeg herinneringen van oude knopendoosjes en sigarendoosjes waar naaigerei in lag…. Vond het zo leuk, dat ik dat even op de foto wilde hebben 😀

Rian werkt aan haar spiraal.

Petra werkte ook aan beaded beads van alleen seed beads.

Ik was aan het werk aan mijn ‘romantisch wurgtouw’ , momenteel mijn ‘meeneem-werkje’ . 😉

Mayra was eerder weggegaan, maar werkte aan de wokkel die ik haar geleerd heb te maken.

Aan het eind van de dag de vorderingen op de foto…. wederom bleek weer dat ik teveel gekletst  heb en te weinig gekraald 😉

