Tags

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Hij was eigenlijk al klaar, maar ik was er niet helemaal tevreden over…. Ik miste iets en ik vond de verhouding en verdeling niet goed…
Het punt waar de aandacht op moet komen, werd verstoord door een onjuiste verhouding…

Ik heb het collier een paar dagen laten rusten en gisterenavond ben ik gaan denken… Zoals altijd ga ik dan op de bank zitten met het collier op een halsje voor me op de salontafel terwijl ik tv of film kijk… of kijk naar het collier…*Pats!* Duurde nog geen 5 minuten en ik had een ingeving! :mrgreen:
Ik maak een collier bestaande uit 2 colliers.

Ik aan de slag…. had direct al het idee dat het tweede deel van kant moest worden. Luchtig en hiermee liet ik het kant wat al in het collier verwerkt is, helemaal terugkomen.

Het is nog niet klaar, zo moet ik dus de kanten shawl nog afwerken en ik wacht op een paar Vintaj ornamentjes waarmee ik het middenstuk verder mee wil opwerken. Weet nog niet wat dat gaat worden, maar waarschijnlijk gaat het een Vintaj libelle worden of een Swarovski Rivoli Stone. Ik heb ook nog een Mucha-achtig ornament besteld met een afbeelding van het gezicht van een vrouw, maar omdat er al een afbeelding in het collier verwerkt zit, denk ik niet dat het deze gaat worden.

Leuke van dit collier is dat je ze natuurlijk ook apart van elkaar kan dragen 😀
Ik hoop dat ik hem eind volgende week af heb en het uiteindelijke resultaat kan laten zien!

