Tags

, , , ,

Antieke Kralen

Ze zijn binnen! Werden eerder de verkeerde kraaltjes gestuurd, heb ik nu de 2 mini hanks met Amethystkleurige seedbeads in maatje 22/0 binnen 😀

Eerder werden mij deze gestuurd… om het verschil in de grootte en kleur van de kraal en de hanks te kunnen zien, ligt er bij beide paren hanks hetzelfde kralenbolletje.

 

Om nog even te laten zien hoe klein maatje 22/0 seed bead is, heb ik er een maatje 11/0 naast gelegd in onderstaande foto.

Nu hopen dat de antieke naalden, die ik bij toeval tegen het lijf liep en waarvan werd geschreven dat deze naalden passen door het rijggat van kraaltjes in maatje 22/0 en 24/0 , ook daadwerkelijk door het rijggat passen! Ben echt heel erg benieuwd! Ben bang dat wanneer deze naalden inderdaad passen, de verslaving aan deze ‘nano beads’ :mrgreen: in ernstige mate zal verergeren als blijkt dat rijgwerk hiermee een stuk makkelijker en minder arbeidsintensief zal worden gemaakt….
Afwachten dus… 😛

Kreeg bij deze kraaltjes ook nog een presentje, namelijk kleine brass kraaltjes die ongeveer gelijk staan aan maatje 10/0. Ik had al eens getwijfeld om ze te kopen, maar was bang dat er wel erg veel scherpe randjes en haakjes aan zouden zitten en dat blijkt in werkelijkheid ook zo te zijn. Eens zien als ik ze ga gebruiken, wie weet valt het mee!

Nu is het wachten op de antieke rijgnaalden! Ik hou jullie op de hoogte! 🙂

