Vanmiddag was ik aan het spelen met mijn nieuwe aanwinsten die ik vorige week uit Tsjechië heb meegenomen 😀 Nog lang niet alles uitgepakt en netjes opgeruimd, maar kon het niet laten om eerst 3 paar oorbelletjes te maken om deze te verloten op mijn blog onder de mensen die zich hebben ingeschreven op mijn blog 😉

Ik wilde graag even de headpins met glasparels uitproberen en de – in mijn ogen bijzonder – mooie gold plated firepolished czech glass beads!
3 Paar oorbellen heb ik gemaakt die dus bij deze in de verloting gaan!

Het eerste paar is gemaakt van headpins met een druppelvormige glasparel,  sterling zilveren spacers, kraaltjes en oorstekers en een Swarovski rondell in de kleur Provence Lavender.

het tweede paar is gemaakt van dezelfde headpins, maar is nu gecombineerd met Lucite, Vintaj en 24K goldplated kraaltjes en vermeil ( 24k goud op zilver ) bloemenspacertjes.

 

 

Het derde paar heb ik gemaakt van de headpins met een ronde parel, vermeil kralenkapjes en spacer  en 24K gold plated kraaltjes. De oorstekers zijn 14K verguld!

Zoals je ziet, zijn de headpins zowel bij zilver, goud en Vintaj goed te combineren! Ennn…. ik heb er extra meegenomen om aan jullie aan te bieden, net zoals de 24K gold plated glaskraaltjes en druppelvormige glaskraaltjes die per snoer gaan.

Wat ik kwijt wil, kun je via deze link bij mij bestellen: Land of Make Believe
Daar staan ook nog wat antieke kraaltjes die verkocht mogen worden!

Wil je meedoen met de verloting? Schrijf je dan in op mijn blog ( zie rechts in de bovenhoek! ) en over 14 dagen zal ik uit de mensen die mijn blog volgen, 3 mailadressen trekken.
Belangrijk is dat je je wel inschrijft via mijn eigen blog, want alleen op deze manier is een ‘volger’ bij mij bekend als volger 😉

Dus meedoen aan de verloting kan t/m zondag 24 oktober!
Succes!

