Tags

Sohw… effe uitblazen hoor… ben de hele dag al bezig met de voorbereidingen voor mijn vertrek van morgen naarrrr…. Jablonec!
Wilde even mijn seedbeads doorspitten  voor kleurnummers waar ik best veel van wil inkopen en natuurlijk gebeurd het weer precies op dat moment dat er van een aantal buisjes het deksel valt 😦 Gelukkig wel in de kralendoos zelf, dus besloot ik het maar gelijk goed te doen en alles uit mijn bakken en opnieuw erin, want het was een zooitje!

Ben net klaar… maar heb wel gelijk een foto gemaakt van de 4 bakken :mrgreen: Kunnen jullie een deel van mijn seadbead voorraad zien…

Van boven naar beneden eerst de groenen en blauwen, waarvan groen de overhand heeft.
Dan krijgen we alle variaties paars, lila en violet.
Dan volgt een bak waarvan het deksel bol staat  met kleurtjes als crème, goud, beetje geel, brons, koper en bruintinten… is ook de favo bak 😉
Als laatste de bak met wat roodtinten en alle denkbare varianten roze.

Alle kraaltjes netjes in hun bakkies …. Nou ja ….. alle kralen… Bijna alle kleine kralen… Ik heb nog zo’n bak met miyuki drops, zwart/wit/transparant/zilverkleurig, maar die bak kijk ik nauwelijks aan … met die kleuren werk ik eigenlijk niet of nauwelijks. En als ik alle buisjes die hier en daar in laatjes liggen en door het huis zwerven bij elkaar zoek, dan heb ik nog zo’n bak vol!

Nu hopen dat ik straks niet struikel als ik met de keurig net opgeruimde bakken de trap op loop, anders ligt de boel weer door elkaar…..

