Tags

,

Het ging heel snel… de mooiste flesjes waren er zo uit!  En ik heb er niet meer, dus kan ik ook niet aan de vraag voldoen… De bloemenflesjes zijn favoriet, maar ik heb nog maar enkele flesjes die ik graag zelf wil houden.

Ik heb wel wat anders… niet veel, ik heb er 3 in totaal…. miniatuur parfumflesjes, bedoeld als hanger of bedel en gevuld met wat antieke seedbeads.

Hier heb ik speciale olie bij gedaan waardoor je een vergrotend effect krijgt, maar wat ook leuk is, is het vertragende effect waarmee de kraaltjes door het flesje zweven bij beweging.

Flesjes kunnen open, want ze hebben een schroefdopje met gat voor een ring om zo aan een ketting of armband te bevestigen. ( Wees er wel zeker van dat de dop stevig vastgedraaid zit voordat je het flesje als bedel of hanger gaat gebruiken.)

Kon het niet laten om er een klein drupje parfumolie bij te doen met de geur van Lelietjes van Dalen om echt helemaal in de nostalgische sferen te komen 😉
S.v.p. mailen om te bestellen.

voorraad: verkocht

