Tags

Op rijgpatronen.nl , mijn nieuwste website waar men allerlei gratis patronen kan downloaden, staat ook een gallery waarvoor men foto’s in kan sturen en die ik dan zal plaatsen 😀

De eerste foto’s zijn binnen en nog wel van mijn favoriete peyotepatroon, het Victoriaanse meisje:

Dit is de armband die MARBOS heeft ingezonden voor de gallery 

Ze schreef mij dat ze niet de exacte kleuren heeft gebruikt zoals vermeld in het patroon, maar dat ze kleuren heeft genomen die ze had liggen. Zoals jullie kunnen zien, heeft dat prima uitgepakt!.

Wat ik ook zo leuk vind is dat ze het patroon wat extra’s heeft gegeven…. precies wat ik ook zou doen, de boel extra opfleuren 😉
Speciaal daarvoor heb ik eerder ook een basis gemaakt:

Dit is een heel mooi patroon om op te werken met een Swarovski Rivoli of bijvoorbeeld brass ornamenten van Vintaj®. Ook kun je een prachtige (verborgen)  sluiting maken die als eye-catcher gebruikt wordt.
Is het kleurenpalet niet jouw smaak? Pas het dan eenvoudig aan met kleurtjes die jij wel mooi vindt en goed bij elkaar passen.

Je kan de armband ook nog op een koperen basis zetten of op kant of op Ultra Suède.
je kan er alle kanten mee op!

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren en ik spoedig meer foto’s mag toevoegen aan de Gallery op
www.rijgpatronen.nl

