Zo gaat het nu altijd…. ik maak 1 ketting en daaruit volgt meestal nieuwe inspiratie voor 2 of 3 andere kettingen….

Zoals ik al vaker heb verteld, meer ideeën dan tijd…. Daarom maak ik dan keuzes welke ideeën ik ga uitwerken en schrijf ze op, omdat ik anders weer bang ben dat ik goede ideeën laat liggen en vergeet, omdat ik ondertussen weer overspoeld ben geraakt door andere goede ideeën.

Liefst schreef ik ze dan ook hier op mijn blog, zodat ik zeker weet dat ik het stuk papier of schrift niet kwijt kan raken waar ik één en ander opschrijf….. Daarom heb ik ook speciaal een subje aangemaakt op mijn blog met de titel “Ideas to Work Out!” Ja… beetje chaotisch  ben ik… schijnt voor sommige talenten/gaven een kenmerk te zijn … Hoewel ik altijd precies weet waar iets ligt tussen de stapels of bergen en ik weet ook precies wat ik heb aan spullen, totdat een ander er zich tegenaan gaat bemoeien en het gaat ‘opruimen’ of netjes leggen… Dan ben ik dus alles kwijt!

Alleen jammer dat een ander dan ‘geïnspireerd’ raakt door mijn ideeën die ik hier opschrijf en het vervolgens eerder heeft uitgewerkt dan dat ik dat heb kunnen doen… Was ook wel te verwachten….  Natuurlijk niet op de manier zoals ik het zou doen of in mijn hoofd heb, maar toch… Tja, ik heb immers een wachtrij en in dit geval werkt het niet als ik “Kassa bij, alstublieft!” zou laten omroepen…. Maar al zou dat wel kunnen, dan nog zou ik er niets aan hebben… Zo’n tweede ‘cassière’ maakt er in mijn ogen toch maar een potje van…  dat zag ik nu wel aan het stuk wat overduidelijk ‘geïnspireerd’ was op één van mijn ideeën die ik de vrije wereld in gestuurd heb…

Hmmmm…. zal ik het anders omschrijven in steekwoorden?  Dan zou een nieuw idee als volgt omschreven kunnen worden: “Geïnspireerd door een werk van die ene kunstenaar, mijn haar verven of blonderen.”
offuhhhh… “Queen Elizabeth plakt door de hars vast aan een boom”. Of wat te denken van “romantisch wurgtouw”?

Kunnen jullie er nog wijs uit….? Nee…. ik denk ikzelf ook niet na 1½ of 2 jaar… of misschien toch wel…

Nah… Queen Elizabeth bevrijd ik binnenkort, daar ga ik aan beginnen als bovenstaand projectje af is en komt in de plaats van de schaar die nu dus achteraan in de wachtrij aan zal sluiten… Doel van het project zal hetzelfde zijn, maar ik twijfel nog steeds op een punt wat betreft de ketting met antieke schaar… Ben er nog niet helemaal uit, dus wacht ik er even mee, zeker nu ik een plaatsvervangend idee heb wat mogelijk nog geschikter is voor het doel…

Als jullie willen weten hoe het met de plakkende hars op rokken van Queen Elizabeth afloopt, blijf me dan vooral volgen op mijn blog 😉

