Tags

, , ,

Op dit moment ligt er heel veel, alleen geen kralen!

Mijn tafel is op dit moment bezet met spullen van de andere hobbyïst hier in huis. 😉 En niet alleen de tafel… in de keuken staat een zak van 23 kilo met tandarts-gips… extra hard!
Nee…. we zijn geen gebitjes aan het gieten, maar bouwsteentjes voor bouwwerken uit fantasiewerelden :mrgreen:

Trouwens, niet alleen mijn kralentafel is geconfisceerd, maar ook de keuken en ziet van tijd tot tijd stoffig en bevlekt wit! Och… is altijd nog beter dan je keuken omtoveren tot mini-lab, daar zeep gaan brouwen met gevolg dat alles naar zeep smaakt 😆

Terug naar het bouwwerk, waar ik een aantal foto’s van heb gemaakt:

De eerste laag van de toren.

Close-up van de details.

Even wat structuur wegschuren voor een betere en stabiele hechting.

Basis voor de tweede laag is gelegd.

Voortgang van de tweede laag.

De eerste 2 lagen gestapeld.

Eén van de verdiepingsvloeren die later nog zal worden voorzien van een trap.

Een kijkje in de doos met de voorraad, zeer gedetailleerde  bouwsteentjes van gips.

De 3 lagen compleet en op elkaar…. natuurlijk is de toren nog niet klaar. Deze moet nog een aantal keren geverfd worden, effecten erin aangebracht en er moet nog een ondergrond voor worden gemaakt.

Mja… jullie begrijpen het zeker al…. tegen de kerst heb ik mijn tafel wel weer terug 😉

