Tags

, ,

Inmiddels van nog meer Amerikanen mails gehad die helemaal ondersteboven zijn van mijn winnend ontwerp Aurora, maar helaas heb ik  mijn speciaal bestelde Beadwork nog steeds niet ontvangen… 😦

Gisteren vond ik een envelop op de mat afkomstig van Fire Mountain Gems. Dacht in eerste instantie dat het een catalogus was, maar toen ik de flop openmaakte, zat daar een exemplaar in van de Beadwork! 😀

Dat ziet er toch wel indrukwekkend uit hoor, als je je eigen ontwerp paginagroot op de omslag van één van de grootste (internationale)  kralentijdschriften ziet staan.
Met enige trots presenteer ik jullie dan ook de foto’s die ik van de advertentie gemaakt heb.

En natuurlijk mijn dank aan Arbel en Melody van FMG die mij het tijdschrift hebben toegestuurd!
Nu alleen hopen dat ik mijn eigen bestelde exemplaar nog binnen mag krijgen.

