Tags

,

Nu we een paar daagjes weg zijn geweest, kom ik gelijk met 3 teasers … Deed ik het voor onze mini-vakantie kalmpjes aan, omdat ik het toch drukker had met andere dingen dan gedacht, mag ik nu trouwens wel op gaan schieten om mijn verrassing uiterlijk de 16de van deze maand op de post te hebben…
Maar dat gaat vast en zeker lukken 😉

Nou… hier komtie! Teaser nr. 2!

wat zal dit nu worden…??

Ik zeg verder niks, maar Teaser nr.3 is heel wat anders, maar  past wel bij Teaser nr. 2 …. :mrgreen:

Teaser nr.4 is iets wat ik heb gekocht… kon ik niet zelf maken… misschien tricky om deze op de foto te zetten, maar beloofd is beloofd, van elke verrassing een fotootje 😉

Wie het goed heeft geraden wat het allemaal gaat worden, heeft helaas niks gewonnen lachen!!
Sorry….

Na de swap ga ik weer aan de slag met leuke tuts en een give away ssssstt!! niet doorvertellen

