Op Crafty Swap Forum doe ik mee aan de Giga Verwen Verrassing Swap… Tuurlijk kan ik nog niet laten zien wat ik aan het maken ben, want dat is de verrassing er natuurlijk af !

Maarrrr…. ik kan natuurlijk wel vast tipjes van de sluier oplichten… Het is een Giga Swap en er is afgesproken dat we tenminste 5 dingen (maken en) opsturen. Mijn eerste maaksel is zo goed als klaar, misschien dat ik nog wat toevoeg…..
* denkt en kijkt naar zakje met  …..  :mrgreen: *

Hier alvast een foto van een zelfgemaakt onderdeeltje van het eigen maaksel…

Raad je Plaatje! nr.1

Ben van plan om van elk maaksel een sneak previeuw te maken en later, als de swap verstuurd is de teasers  opnieuw te posten met foto’s van het maaksel wat het uiteindelijk is geworden….
Volgens mij zullen jullie bij deze teaser werkelijk geen idee hebben en verrast zijn als ik een volledige foto post.

Swap mag uiterlijk 16 augustus verstuurd worden, dus ik heb nog even de tijd.
Hiermee zal ook een aantal keren “Wat ligt er op jouw kralentafel” komen te vervallen, want anders is de kans groot dat ik de boel al aan het verraden ben 😆

Ik ben er weer vandoor… verder werken aan mijn swap 😉

