Tags

,

Niet zo heel veel, maar wel een (kleine) zending nieuwe parels die ik nodig ga hebben voor de Steampunk ketting die ik ga maken voor een kennisje van mij… Vanmiddag binnen gekomen 😀

Zal ze echt niet allemaal nodig hebben, maar ik weet nog niet welke kleur parel de overhand zal gaan hebben maast de parelwitte snoeren, dus gewoon maar ruim ingekocht. Liever een snoertje over dan dat ik er tekort kom 😉

De rose-lila parels zijn rondellen en van een hele mooie kwaliteit! Alle parels van gelijke grootte, mooie kleur en mooie glans zonder butsen, ringen en andere oneffenheden. Goeie koop! 🙂

 

Witte buttonparels waarvan het overgrote deel aan beide kanten ronder zijn en tussen rondel en button schommelen. Nauwelijks te zien, maar ietjes minder ‘strak’ en iets minder glans dan de rose-lila parels. Toch zeer tevreden met de kwaliteit en zeker gezien de prijs!

En dan als laatste deze ‘schatjes’ …. net een maatje kleiner dan de parel hierboven, maar dat heb ik juist liever…. jammer dat dit maatje buttons/rondellen moeilijker te verkrijgen zijn, maar goed, deze heb ik alvast: rondellen in een honinggouden kleur… Prachtig!  En van een prachtige kwaliteit!  Hele mooie glans, mooi gelijk van maat en geen oneffenheden

 

Ja… ik ben tevreden over deze aankoop…. straks nog even het mooie ervan afkijken en dan leg ik ze opzij voor het collier waar ik deze week een start mee wil maken… De armband met Larimar is bij-na klaar!

 

