Tags

Zoals ik heb beloofd op sieradenforum, heb ik een aantal cabochonpakketjes samengesteld. Pakketjes zijn zeer variabel, zowel in kleur, materiaal en prijs! Je moet ervan uit gaan dat je zelf nog moet aanvullen met kraaltjes naar eigen keuze. Kraaltjes die ik erbij gedaan heb, is al wat ik momenteel kan missen. Kleurnummers, zover bij mij bekend, staan op de buisjes geschreven. Nabestellen kan dus altijd en dan moet je weten dat de T voor toho-nummer staat, DB staat voor Miyuki Delica en SB staat voor Miyuki seedbeads 15/0.

Laat ik maar met de duurste beginnen….

Amberpakket verkocht

Een pakket samengesteld met Ambercabochons, amberkralen, 10 stuks 9x5mm facetgeslepen citrien, Lucite, parels, Swarovski bicones 4mm in Custom coatings: Champagne, Brandy en Chili Pepper.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb in deze set:

Pakket met Tiffany Stone verkocht

Tiffany Stone of Bertrandite is kostbaar en bijna niet te vinden als mooie cab. Vaak zijn het collector items, zoals deze cab. Wat bijzonder is aan deze cabochon zijn de kleuren en dan vooral de perzikkleur die in deze steen onstaan is.
Pakketje bestaat uit een grote cabochon 30x40mm, bijpassende Swarovski bicones 4mm en rounds 6mm en 5-6mm zoetwater parel cabjes in een perzik kleur. Parels zijn echt cabjes, hebben geen rijggat!

 

Gele turquoise verkocht

Niet zo heel bijzonder, maar wel apart …. een grote freeform cab van gele turquoise. Zoals je ziet is de cab groen,maar dat noemen ze geel. In het pakketje ook nog bijpassende kleur Jade en buttonparels. Mag weg tegen een klein prijsje.

Amethist pakketje verkocht

3 cabjes en wat verzilverde kraaltjes

Hematite pakketje verkocht

Met labradoritesplit

 

Jasper/koraal pakket verkocht

Weggevertje! Grote jaspercab van 30x40mm, 2 freeform witte koraalcabjes, bijpassende zoetwater parels, vergulde delica’s, 2 agaat cabjes/kralen en MOP-cabjes. Prachtige combinatie!

Paua Shell Pakketje verkocht

met bijpassende cupolini ( koraal ) Cabjes zijn 2 x 20mm en 4 x 15mm. Triangle Miyuki beads.

Catseye en Jade 3,50

Grote Jade cab 30x40mm en bijpassende catseye cabs.

Prijzen zijn zonder verzendkosten!
What You See Is What You Get!

Bloglezers hebben eerste keus! Jullie kunnen mij een mailtje ( rechtsbovenin zit de mailknop 😉  ) sturen met jullie keuze en adresgegevens.
Vanavond gaat de rest het forum op!

