Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

Ondanks dat ik momenteel (heel!) erg druk ben, doe ik toch mijn best om mijn blogje bij te houden en natuurlijk te kralen.
Verder ben ik eigenlijk nauwelijks op internet te vinden…
Tussen neus en lippen door wil ik jullie toch de vordering van de armband met Larimar niet onthouden 😉

 

De bedoeling dit keer is dat ik een ‘open’ armband maak, daarom ben ik direct gaan werken op het Ultra Suede. Daarmee komt het Trinity Brass, gekocht bij Suzalle, ook beter tot zijn recht.

Het wordt een behoorlijk brede armband… als hij klaar is, zal de hoogte  – of breedte 😉 – op het breedste deel ruim 8cm zijn. Het middendeel van de armband wordt lekker flink ‘opgetoeft’ met Swarovski Rivoli Stones, Lucite Flowers en andere mooie Swarovski kralen.
Voor zover nog dik tevreden over het resultaat!

Ik heb nog een aantal Larimar cabjes over en die ga ik aanbieden op het Sieradenforum samen met bijpassende Toho 11/0 , Miyuki’s 15/0 en swarovski’s… Ik wil eigenlijk altijd maar van alles bewaren, maar als ik zo blijf denken, mag ik aan de buren gaan vragen of ik hun zolder kan huren als opslagruimte….

Dus bij deze de cabjes met bijpassende kraaltjes, zodat een liefhebber gelijk kan beginnen, wordt bij deze aangeboden.

Voor de liefhebber is dit pakketje via het Sieradenforum te koop!

 

