Tags

, , , , , , , , , , , ,

Deze armband is heel per ongeluk onstaan…. Eigenlijk moest het helemaal geen armband worden…
Het was eigenlijk bedoeld als ketting…

Ik had een prachtige hanger gemaakt waar veel parels in verwerkt zijn en natuurlijk wilde ik in dezelfde trent verder gaan.

Ik maakte een ketting, geregen van reuzenparels en op een ‘bedje’ van 2 kleuren Wire Lace, opgevuld met bloesemtakjes van delica’s, 15/0 seeds en seedpearls… Maar wat een werk en wat werd dit kostbaar….. In dit stukje armband zitten al bijna 4 snoeren seedpearls…  Ketting had een deadline en ik was bang dat ik de deadline niet zou halen, dus heb ik het ‘ketting-gedeelte’ veranderd ( zelfs mooier geworden, wat betreft de ketting dan) , maar had inmiddels al bijna een stuk ketting af…. Zonde van het werk om uit te halen..

Dus heb ik de hele mikmak op 2-kleurig taftzijde gezet, hier en daar een leuk Lucite bloempje er tussen en voila! … de armband is daar :mrgreen:

Ben inmiddels aan het afwerken en dan, als deze klaar is – want deze kwam dus heel onverwacht even tussendoor ‘zeilen’ – ga ik eindelijk, ein-de-lijk! eens aan mijn Larimar armband beginnen… Cabochons zijn inmiddels bijna antiek geworden 😛 … in ieder geval flink stoffig….

En wat betreft de ketting… daar kom ik nog op terug als de tijd daar rijp voor is 😉

